FAQ

1. W jaki sposób najefektywniej wyszukiwać potrzebne materiały?

Im mniej danych wprowadzonych do formularza wyszukiwania, tym większa ilość materiałów. Wyszukiwarka jest tak skonstruowana, że wpisując np. „matematyka” wyszukane zostaną materiały z przedmiotu matematyka z wszystkich kierunków. Chcąc wybrać materiały związane z twoim kierunkiem, zaznacz go, nie zaznaczając pozostałych pól (uczelni, wydziału) a skorzystasz z notatek z siostrzanego kierunku znajdującego się na innej uczelni czy wydziale.

2. Czy dostęp do plików oraz korzystanie z serwisu są płatne?

Serwis jest całkowicie bezpłatny dla wszystkich użytkowników.

3. Zamieszczanie materiałów na Waszych serwerach jest powolne. Nie możecie czegoś z tym zrobić?

Powodem nie są słabe parametry naszych łączy lecz Twojego; z reguły prędkość wysyłania (upload’u) zapewniona przez twojego Dostawcę internetowego jest cztero- lub ośmiokrotnie niższa niż prędkość ściągania (download’u). Stąd, jeśli masz powolne łącze (np. 256 kbps), Czas potrzebny do wysłania na nasze serwery pliku o pojemności 1 MB to ok. 2 min 10 sek.

4. Jakie parametry musi spełniać plik zamieszczany na serwerach serwisu?

Plik może mieć maksymalnie 20 MB objętości. Obecnie istnieje możliwość uploadu jedynie formatów .doc, .jpg, .pdf, .rar oraz .zip

5. Nie otrzymałem linka aktywacyjnego na wskazany adres e-mail, co robić?

Skontaktuj się z nami pod adresem admin@jakzaliczyc.pl

6. Jakie są techniczne zasady konstruowania hasła?

Hasło powinno zawierać od 5 do 20 znaków.